Access denied for user 'UNKNOWN_USER'@'localhost' (using password: NO) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bieniewicach
  Strona Główna | Dokumenty szkolne | Rekrutacja do szkoły | Galeria | Plan lekcji | Kalendarz imprez | Szukaj 25.11.2024 00:59:00  
Nawigacja
Strona Główna
O szkole...
Misja szkoły
Dokumenty szkolne
Godziny dostępności nauczycieli
Historia szkoły
Rada Pedagogiczna
Rekrutacja do szkoły
Patron szkoły
Spacer po szkole...
Udział w programach UE
Program "Szkolny Klub Sportowy 2017"
B&N
Karta rowerowa
Program "Błońskie szkoły kompetencji"
E-Szkoły
Laboratoria przyszłości
Projekt „Ponadnarodowa mobilność uczniów”
Galeria

Plan lekcji
Podręczniki szkolne
Rozkład dzwonków
Kalendarz imprez
Samorząd Uczniowski
Rada Rodziców
Konkursy
Gazetka szkolna

Świetlica szkolna
Pedagog i Psycholog
Profilaktyka
Sekretariat
Biblioteka
Pedagog Terapeuta
Logopeda
Szukaj



Ostatnie Artykuły
Absolwenci szkoły -...
Absolwenci szkoły -...
Absolwenci szkoły -...
Absolwenci szkoły -...
Nowy plac zabaw dla ...
Witamy

Oficjalna strona internetowa
Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II
w Bieniewicach




Nasz adres: ul. Błońska 62
05-870 Błonie
tel. (0-22) 725-30-93
fax. (0-22) 731-90-63
e-mail: sekretariat@spbieniewice.edu.pl

W krainie świątecznej magii...zapraszamy
          Kiedy zbliża się grudzień wszyscy zaczynamy myśleć o Świętach Bożego Narodzenia.
Aby lepiej poczuć atmosferę Świąt, w sobotę 7 grudnia 2024 r. o godz.17.00 zapraszamy wszystkich na spotkanie integracyjne „W krainie świątecznej magii”.
Będzie można uczestniczyć w różnorodnych warsztatach i spotkać się z Mikołajem.
Odbędzie się licytacja bombek, z której dochód przeznaczony będzie na stypendium "Dam radę" oraz charytatywny kiermasz ozdób świątecznych.
Koniecznie! Przeczytajcie - Zapamiętajcie – Przyjdźcie …
bądźcie radośni oraz cieszcie się świąteczną atmosferą, bo nadchodzi ona tylko raz w roku.
Dyrekcja, nauczyciele Szkoły Podstawowej
im. Jana Pawła II w Bieniewicach.


Kiermasz charytatywny
          Moc drobnych czynów!
Kiedy dobry pomysł rodzi się w głowie, to pojawia się równocześnie impuls, żeby go zrealizować. Tak właśnie zaczęła się akcja charytatywna zainicjowana przez Lenę i Małgosię z klasy VI b, ale nie zapominajmy o tym, że bez współpracy i pomocy innych wszystko nie udałoby się tak dobrze! Bardzo dziękujemy wszystkim wolontariuszom: tym, którzy przygotowali pyszne desery i tym, którzy pomagali podczas sprzedaży. Czy się opłaciło? … Oczywiście, że tak, bo kwota uzyskana z kiermaszu - 1097,69 zł (!) trafiła już na konto fundacji „Wioska Dobra”, która opiekuje się zwierzętami w schronisku. Dziękujemy też za hojność wszystkim darczyńcom, którzy przyczynili się do sukcesu akcji i pamiętajmy, że „mały gest może zmienić czyjeś życie”.




Dzień Życzliwości
          21 listopada to Dzień Życzliwości, który ma przypominać wszystkim ludziom, jak ważne jest, abyśmy byli dla siebie nawzajem mili i dobrze nastawieni.
Dzielenie się z innymi uśmiechem zmniejsza wśród ludzi agresję i złe emocje. Sprawia, że czujemy się szczęśliwsi i chętniej odwzajemniamy dobro.
Codziennie powinniśmy okazywać swoją życzliwość i wdzięczność, zarażajmy nią innych, a wtedy świat będzie piękniejszy.
Pamiętajmy, że życzliwość to nie tylko wielkie czyny, ale drobne gesty, które świadczą o pozytywnych emocjach.
Każdego dnia pamiętamy o naszych bliskich, ale również o nas samych. Drobny gest, miłe słowo, uśmiech może odmienić czyjś dzień.
Dzień Życzliwości to nie tylko okazja do miłego spędzenia czasu, ale przede wszystkim szansa na kształtowanie pozytywnych postaw wśród uczniów. Celebrowanie tego dnia w szkole może przynieść wiele korzyści, zarówno dla indywidualnych uczniów, jak i dla całej społeczności szkolnej.
Przede wszystkim, Dzień Życzliwości pomaga budować empatię i zrozumienie między uczniami. Poprzez różnorodne aktywności, dzieci uczą się dostrzegać potrzeby innych i reagować na nie z życzliwością. To kluczowe umiejętności społeczne, które będą procentować w ich dalszym życiu.
Ponadto, obchody tego dnia mogą przyczynić się do redukcji negatywnych zachowań, takich jak przemoc czy wykluczenie. Kiedy uczniowie skupiają się na pozytywnych interakcjach i docenianiu innych, naturalnie zmniejsza się przestrzeń dla konfliktów i nieporozumień.






Turniej szachowy
          Wspaniałe wieści ze szkolnych szachownic!

20 listopada reprezentacja naszej szkoły w składzie:
🔸Zuzanna Król,
🔸Borys Gryniewicz,
🔸Filip Świeca,
🔸Antoni Siekierski,
🔸Adrian Kostra,
🔸Jakub Borowiec,
wzięła udział w turnieju szachowym organizowanym przez Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie.
Był to ich pierwszy turniej szachowy w życiu, a mimo to osiągnęli imponujące wyniki!
Nasi młodzi szachiści uplasowali się w pierwszej dwudziestce, a co więcej – jeden z nich, Antoni Siekierski, znalazł się w pierwszej piątce!
To niezwykłe osiągnięcie, które świadczy o wyjątkowym talencie i świetnym przygotowaniu naszych uczniów.
Jesteśmy dumni z ich zaangażowania i czekamy na kolejne turnieje, które z pewnością przyniosą jeszcze więcej sukcesów!
Gratulujemy naszym uczniom i życzymy kolejnych zwycięstw!




Akademia Pana Kleksa
          18 listopada, mimo pochmurnego porank, klasy II w optymistycznych nastrojach wyruszyły na wycieczkę do teatru „Capitol” na przedstawienie pt. „Akademia Pana Kleksa”.
Adaptacja znanej i uwielbianej powieści Jana Brzechwy przeniosła Nas w podróż do krainy pełnej przygód, magicznego świata Akademii Pana Kleksa!
Główny bohater Adaś Niezgódka, szukając guzika został wciągnięty do magicznego świata baśni i marzeń. Tam, gdzie „wszystko jest możliwe”, niezwykle barwnie ubrany Pan Kleks prowadził swoich uczniów po świecie WYOBRAŹNI. Z wielkim zainteresowaniem oglądaliśmy przygody Adasia – jego spacer po krainie bajek, odkrycie świata pełnego czarów i niecodzienne lekcje.
Profesor Ambroży Kleks, dyrektor szkoły, z niespotykaną charyzmą i humorem, uczy swoich podopiecznych nie tylko tradycyjnych przedmiotów, ale także rozwija w nich wyobraźnię, kreatywność i odwagę. Niezwykle tajemnicza i zaskakująca była również historia szpaka Mateusza, który, jak się okazało był księciem zamienionym w szpaka.
Adaś, z początku zagubiony i niepewny, stopniowo zaczyna rozumieć, że w Akademii najważniejsze są nie tylko wiedza, ale i serce, współpraca i zaufanie.
Bogata oprawa muzyczna i choreograficzna pobudziły zmysły nie tylko najmłodszych widzów, ale również dorosłych, którzy usłyszeli uwielbiane utwory, które znamy z ekranizacji - „Meluzyna”, „Witajcie w naszej bajce”, „Kaczka dziwaczka”, czy „Dzik jest dzik - w zupełnie nowych aranżacjach.
Multimedialne efekty specjalne, spektakularne projekcje i interaktywne elementy sprawiają, że świat Akademii Pana Kleksa staje się bardziej żywy niż kiedykolwiek wcześniej. Spektakl, który łączy pokolenia, okazał się idealny zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy pragną na nowo odkryć urok dziecięcej wyobraźni.
Był i dowcip, i śpiew, i taniec, i kolorowe kostiumy… Wszystko to, sprawiło, że sztuka bardzo się dzieciom podobała. Dziecięca radość towarzyszyła im podczas całej wycieczki, wróciły więc z niej zachwycone, pełne wrażeń i uśmiechu.




Konkurs kolęd w języku angielskim
          Miłośników kolędowania zapraszamy do udziału w szkolnym konkursie kolęd i piosenek w języku angielskim oraz zapoznania się z regulaminem konkursu.

WEWNĄTRZSZKOLNY KONKURS KOLĘD I PIOSENEK BOŻONARODZENIOWYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM


REGULAMIN


Cele konkursu:
•motywowanie uczniów do nauki języka angielskiego i poszukiwanie nowych możliwości
edukacji,
•rozwijanie umiejętności językowych,
•rozbudzenie w uczniach chęci wspólnego śpiewania kolęd, pastorałek oraz piosenek
bożonarodzeniowych,
•ujawnianie uzdolnień i umiejętności muzycznych dzieci
•promowanie kultury i tradycji bożonarodzeniowych angielskiego obszaru
językowego.

Termin konkursu:
17 grudnia

Zasady uczestnictwa:
1.Konkurs odbędzie się w formie online. 
3.  Chętni uczniowie 
-A nagrywają swój występ w formie pliku dźwiękowego,  lub 
-B nagrywają swój występ w formie  filmiku video,
4. Plik z nagraniem należy przesłać do dnia 13 grudnia na teamsie , na dzienniku do swojego nauczyciela j. angielskiego , lub dostarczyć na pendrive
5. Uczestnicy konkursu występują indywidualnie lub w parze
6. Uczestnicy biorący udział w konkursie występują w dwóch kategoriach wiekowych: 
- klasy III – V szkoły podstawowej 
- klasy VI-VIII szkoły podstawowej 
7. Uczestnicy wykonują dowolnie wybrany jeden utwór w języku angielskim , 
- kolęda/piosenka bożonarodzeniowa musi być zaśpiewana z pamięci, 
- utwory mogą być wykonywane z podkładem muzycznym  lub z akompaniamentem własnym 
lub a’capella 
- wykonaniu kolędy mogą towarzyszyć stroje i rekwizyty przybliżające treść i charakter utworu, 
- kolejność występów jest ustalana przez organizatorów. 
- długość utworu nie może przekraczać 3 minut. 
8. Występy oceni jury, nauczyciele j. angielskiego: Agnieszka Gąsiorowska i Magdalena Wachowiak.

ZAPRASZAMY PRZYŁĄCZ SIĘ


Regulamin konkursu kolęd w języku angielskim (pobierz)

Konkurs na ozdobę bożonarodzeniową
          Wszystkich chętnych zapraszamy do udziału w szkolnym konkursie na najpiękniejszą ozdobę bożonarodzeniową oraz zapoznania się z regulaminem konkursu.

WEWNĄTRZSZKOLNY KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ

✅1. Warunki uczestnictwa:
Uczestnikiem konkursu może zostać każdy uczeń klas 1 – 8 naszej szkoły.
Uczestnicy będą oceniani w kategoriach wiekowych:
🔸klasy 1 - 3 SP
🔸klasy 4 – 8 SP
✅2. Cele konkursu:
🔸rozwijanie wyobraźni oraz pobudzanie aktywności twórczej uczniów;
🔸rozwijanie wrażliwości estetycznej;
🔸inspiracja do poszukiwania nowych form plastycznych;
🔸stworzenie uczniom możliwości prezentacji własnych;
🔸dokonań twórczych;
🔸pielęgnowanie tradycji wykonywania ozdób bożonarodzeniowych;
🔸umożliwienie przedstawienia własnej wizji, nastroju oraz tradycji Świąt Bożego Narodzenia.
✅3. Zadanie konkursowe:
Ozdoby bożonarodzeniowe wykonujemy dowolną techniką z możliwością zastosowania techniki mieszanej.
✅4. Termin:
🔸 Swoje prace składamy u pań: Magdaleny Kacalińskiej i Hanny Wasilewskiej Weiss do dnia 4 grudnia 2024r.
🔸 Do każdej pracy należy dołączyć metryczkę zawierającą: imię, nazwisko i klasę.
✅5. Ocena prac i zasady przyznawania nagród: o wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa.
Prace ocenianie będą zgodnie z następującymi kryteriami:
🔸ogólny wyraz artystyczny
🔸estetyka wykonania
🔸oryginalność pomysłu oraz użytych materiałów
🔸stopień trudności wybranej techniki plastycznej
🔸nawiązanie do tematyki świątecznej
✅Organizator przewiduje nagrody rzeczowe oraz dyplomy w każdej kategorii wiekowej.
✅ Podsumowanie konkursu i wręczenie nagród nastąpi 7 grudnia 2024 roku podczas Spotkania Integracyjnego "W krainie świątecznej magii"
✅ Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
✅ Prace przekazane na rzecz konkursu przechodzą na własność Organizatora i zostaną wystawione na kiermaszu bożonarodzeniowym podczas Spotkania Integracyjnego "W krainie świątecznej magii", z którego fundusz zostanie przeznaczony na cel charytatywny.
✅ Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
✅Organizatorzy konkursu: Magdalena Kacalińska, Hanna Wasilewska-Weiss.

Konkurs na kartkę bożonarodzeniową
          Konkurs "Najpiękniejsza kartka bożonarodzeniowa"

Jak co roku Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" zaprasza do udziału w konkursie na najpiękniejszą kartkę bożonarodzeniową.
Najpiękniejsze prace zostaną wysłane do instytucji publicznych z naszego regionu, niosąc magię świąt dalej!
Podziel się swoja twórczością i stwórz razem z nami świąteczną atmosferę!
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem konkursu:
Regulamin konkursu (kliknij)


Klasy III w Teatrze "Syrena"
„Teatr to sztuka, która pozwala nam na to, by odkrywać piękno w codziennych rzeczach.” – Dorota Stalińska

          Wycieczka klas 3 na spektakl „Dzieci z Bullerbyn” w Teatrze Syrena...
W naszej szkole dbamy o rozwijanie wrażliwości artystycznej uczniów, dlatego z radością organizujemy wydarzenia, które wprowadzają dzieci w świat kultury i sztuki.
Niedawno uczniowie klas trzecich mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowej wycieczce do Teatru Syrena w Warszawie, gdzie obejrzeli spektakl „Dzieci z Bullerbyn”, oparty na uwielbianej powieści Astrid Lindgren.
Wycieczka była niezapomnianym doświadczeniem!
Dzieci z zapartym tchem śledziły losy bohaterów z małej szwedzkiej wioski, a pełna humoru i wzruszeń inscenizacja zachwyciła wszystkich.
Kolorowa scenografia, piękna muzyka i wspaniałe aktorstwo sprawiły, że uczniowie mogli przenieść się w świat przyjaźni, zabaw i codziennych przygód.
Wyjazd do teatru był nie tylko okazją do dobrej zabawy, ale także lekcją współpracy i kulturalnego zachowania w miejscach publicznych.
Uczniowie wrócili pełni wrażeń i chętnie dzielili się swoimi refleksjami z rówieśnikami oraz rodzicami.
Dziękujemy nauczycielom i opiekunom za zaangażowanie oraz rodzicom za wsparcie w organizacji tego wydarzenia.
Wycieczki takie jak ta pokazują, jak ważną rolę odgrywa kultura w życiu młodych ludzi, a nasza szkoła z dumą wspiera te inicjatywy!


Klasy VII w Muzeum Powstania Warszawskiego
          Dnia 14 listopada uczniowie klas 7b i 7c wyruszyli na niezwykłą wycieczkę do Muzeum Powstania Warszawskiego.
Po dotarciu do muzeum, zostaliśmy powitani przez przewodnika, który wprowadził nas w tematykę powstania.
Muzeum jest pełne interaktywnych ekspozycji, które pozwalają lepiej zrozumieć dramatyczne wydarzenia z 1944 roku.
Uczniowie z zainteresowaniem słuchali opowieści o heroicznych czynach warszawiaków, a także o trudnych wyborach, przed którymi stawali.
Wiele osób zafascynowało się multimedialnymi prezentacjami oraz autentycznymi pamiątkami z tego okresu.
Po wizycie w muzeum nadszedł czas na relaks w TePfactorze.
To miejsce pełne wyzwań i zagadek, które wymagały od nas współpracy i pomysłowości.
Uczniowie zostali podzieleni na drużyny, co dodatkowo zwiększyło rywalizację. Każda drużyna musiała zmierzyć się z różnymi zadaniami, które sprawdzały nasze umiejętności logicznego myślenia oraz zwinności.
Śmiechu i radości nie brakowało, a współpraca okazała się kluczowa w pokonywaniu przeszkód.
Wspomnienia z tego dnia na pewno na długo pozostaną w naszej pamięci.


Klasy VI w Wedlu
          Słodki czar czekolady...
Listopad to miesiąc niezbyt lubiany przez wszystkich – dni stają się coraz krótsze, temperatura spada, słońce chowa się za chmurami, a nam przychodzi do głowy myśl o tabliczce czekolady…
No właśnie: Gdzie w ogóle ona powstaje? Jak przebiega ten proces? Która jest najbardziej wartościowa? Ile czasu zajmuje uprawa kakaowca, z którego pozyskuje się jeden z głównych surowców? Kto opracował w Polsce jako pierwszy jej recepturę?
Na te i wiele innych pytań szukaliśmy odpowiedzi podczas zwiedzania Fabryki Czekolady E.Wedel, a jednocześnie była to okazja do przyjemnych doznań smakowych tego dnia.
Innym punktem wycieczki była też niecodzienna lekcja w-fu w Hangarze 646, podczas której zadbaliśmy o naszą sprawność fizyczną. Tutaj można zapomnieć się podczas różnych akrobacji, pokonywania torów przeszkód, wspinaczek ściankowych.
Historia warszawskiej Starówki w formie gry miejskiej to z kolei świetna metoda na poznanie ważnych faktów, pięknych miejsc i zwrócenie uwagi na szczegóły architektury Starego Miasta. Była to jednocześnie okazja do rozwijania umiejętności orientacji w terenie, korzystania z mapy, logicznego myślenia, współpracy i komunikacji, bo inaczej zadań nie udałoby się grupom zrealizować.
Podsumujmy zatem elementy wycieczki klas VI:
🟫Poszerzenie wiedzy z zakresu biologii, geografii, historii i WOS-u.
🟫Kształtowanie takich kompetencji miękkich jak: samodzielności, zarządzania czasem i zespołem, współpracy, kreatywności.
🟫Rozwijanie zdolności motorycznych, umiejętności akrobatycznych.
🟫Rewelacyjna przygoda, radość, pozytywne emocje i duuużo wrażeń.
I to jest właśnie przepis na brak jesiennej monotonii i listopadowej nudy. Polecamy serdecznie.




Strona 1 z 188 1 2 3 4 > >>
Zaloguj się do e-dziennika
Jesteśmy na Facebooku
Użytkowników Online
Gości Online: 3
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 3
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: bartek
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.